Satürnnhalkası

Satürnnhalkası
@hamiiii
Okur/yazmaz Sadece karalar. Mustafa Kemal Atatürk
En güzel kadın kendini bulmuş, kimseye ihtiyaç duymadan kendi ayakları üzerinde durandır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımızı bir insana adayarak değil hayallerimizi gerçekleştirmek için yaşamalıyız. İsteyen zaten eşlik eder.
Duygusal boşlukta alınan tüm kararlar yanlıştır.
Tamamlanmak için birine ihtiyacım yok. Benim mutluluğum birinin ağzından çıkacak birkaç güzel kelimeye de bağlı değil. Kendimi de yaşamayı da seviyorum. Bütün duygularımın tek sorumlusu ben olmalıyım. Bu farkındalık benim harika hissetmemi sağlıyor.
Özür dilemekten yoksun insanlardan hızla uzaklaşın. Gönül almasını bilmeyene ömür emanet edilmemeli.