Sen eylülde, kendinde eylülü yaşadın mı?
Ben yaşadım.
Sen eylülde, yaprakların sarardığını izledin mi?
Ben izledim.
Çünkü senin gidişin, bende eylüldü.
Sen eylülde, bulutların ağladığını, göklerin haykırdığını gördün mü?
Ben gördüm.
Çünkü; senin gidişinle, gözlerim eylüldü.
Yüreğim eylüldü.
/Mustafa İdrisoğlu