Nietzsche diyor ki; iyi olduğun için herkesin sana adil davranmasını beklemek , vejeteryan olduğun için, boğanın sana saldırmayacağını düşünmeye benzer. İyi olmak, kişinin kendi edinimleri ile alakalı. Dış dünyadan bağımsız bir olgu. İyi olduğu için, iyilik bekleyen yanılgıdadır.