Olur arkadaşlar, elbet olur.. Rabbim dilerse imkânsız dediğin bile olur. Kurumuş dallar yeşerir, gül açar, bülbül öter, yürek ferahlar. Yeter ki O “ol” desin… Çünkü O dilerse bahar bir anda gelir, kışın ortasında bile çiçek açar. Umudunu kesme, dualarını eksiltme.