Çok yorulunca gece yolculuklarını tercih ederim; sonuna kadar ağlatacak bir müzik açar, kimsenin duymayacağı sessizlikte hüngür hüngür ağlamaya başlarım yol boyunca. Sonra gün doğar, benimde içimde mutluluklar doğar, sonra tekrar başa sarar her şey;yol, müzik, gözyaşı, geçmiş, hayaller ve yaralar...