Helin Sümer

Helin Sümer
@helin_6573
Ben insanları hakettiği yerde bıraktım yarı yolda değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elimizde poşet değil de sırtımızda yük yaşıyorduk oysaki...
Işıklari kapattık bizi bulmak isteyen kendini yaksın.
Herkese iyi geceler yine karanlık bir gecenin sonuna yaklaşıyoruz...