Hêlîn

Hêlîn
@helinbdy
Yaşamak debelenir içimde kıvrak ve küheylan.. 'Archive'
"...Doğru davranışların el kitabını olduğu gibi izlemek yerine kendi yaşamlarını, isteklerini, serüvenlerini keşfetmelerini, YAŞAMALARINI söylerim onlara..."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm ışıkları açmak istedim. İçimdeki bu karanlığı biraz hafifletecekse dünyadaki bütün ışıkları açmak istedim.
Alıntı
Yalnız olmaktan mı korkuyordum yoksa yalnız olmamaktan mı ?
Alıntı
“Olmayanı bırakmak, olana şükretmek, olacak olana inanmak..”
Alıntı
Bazı kimseler, dâhi olmadıkları halde, dehayı kışkırtacak güce sahiptirler.
Sayfa 12
Alıntı