Bunca kalabalığa rağmen her geçen gün daha da yalnızlaşıyoruz.
Dışarıda kendi dünyamızın ötesinde bir hayat olduğunun farkındayız değil mi?
dışarı bakınca usulca,
yağmur atıştırıyor,
caddeler hayli soğuk,
ve akşam bastırıyor günü,،
Her yer görünmez olunca ayrı bir seviniyorum, ve daha bir huzurlu hissediyorum.
Okunması gereken kitaplar birikti..
Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken. Ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen.
.