Sabahattin Ali özetlemiş:
Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim.Aram bozuk olsa bile birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının,sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var.