•Hep Dedim Ki..

•Hep Dedim Ki..
@hepdedimki
Hayatta tekrar varoluş sanatı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne bileyim ben ilk defa birini böyle sevdim, ilk defa kalbim çıkacakmış gibi sevdim.
Neyim yoksa, yerine sen varsın.
İmkansız diye birşey yoktur, bahane vardır. İsteyince herşey olur.
Unuttum artık diyorsun ama adının geçtiği yerde gözlerin uzaklara dalıyor.