fatma

İçinde birbiri ardına fırtınalar koptuğu halde durgun bir göl gibi görünmeyi başarıyordu, sabrı böyle bir şeydi onun. Gökhan Özcan
Reklam
ölüm sadece sevdiklerimize değil ki... "ölüm sevdiklerimize, sana, bana (ben! ).. " birinin ölümüne şahit olduğunda insan dünyanınn gerçekten yalan olduğunu ve her şeyin boş olduğunu anlıyor. Sonra ? Unutuyor..Ta ki sıra kendisine geldiğinde. hepimiz bu koca/kısa ömrü o anı yaşamak için bekliyormuşuz gibi
Eskilerimiz çağrılmadan gidilmez " derlermiş. Bu sefer çağrılıyor muyum acaba? Lebbeyk, Allâhümme Lebbeyk (Emret, Allah'ım emret ) instagram.com/p/B-kscDeF4ox/?...
derdi kendinle bütünleştirmek, dertle bir olmak, farkına varamamak .. alışmak.. sûkut ..
öyle bir durumun içine düşüyor ki bazen insan.. neyin diken neyin gül olduğunu anlayamıyor. Fanusun içindesin. Farkında değilsin. Doğrun var ama yanlış olabilir. Kendin inanıyorsun başkalarını inandıramıyorsun. beklemişsin yıllar boyunca ama bu şekilde olmasını değil. emek etmişsin gereğinden çok ama yanlış yola sapmışsın dönemiyorsun tekrar emek etme düşüncesi bile fazlaca yoruyor. huzura ihtiyacın var küçük şeyle yetiniyorsun. bir şeyler başarmak istiyorsun olduğun yer buna fazlasıyla müsait ama istediğin yerde değilsin. yaşıyorsun ama günler geçsin diye vs vs.
Reklam