ölüm sadece sevdiklerimize değil ki...
"ölüm sevdiklerimize, sana, bana (ben! ).. "
birinin ölümüne şahit olduğunda insan dünyanınn gerçekten yalan olduğunu ve her şeyin boş olduğunu anlıyor. Sonra ? Unutuyor..Ta ki sıra kendisine geldiğinde.
hepimiz bu koca/kısa ömrü o anı yaşamak için bekliyormuşuz gibi