fatma

"Bağırdım ağzımı elimle kapatarak Keşke doğru yaptıklarımdan değil, Yanlış yaptıklarımdan pişman olsaydım"
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" En zor savaş, kafanda bildiklerinle kalbinde hissettiklerin arasındadır. "
kendimi gördüm gibi : )
Bazen karşınıza biri çıkar ve bütün sevme biçimlerinizi alt üst eder. Nasıl mı? Siz her an yanında olmak istersiniz, o mesafeli durmayı tercih eder. Siz her an aramak, yazmak, konuşmak istersiniz; o daha az iletişimde kalmak ister. Siz her planınızı ona göre yaparsınız, o kendi başına da hareket etmeyi sever. Şimdiye kadar hayalini kurduğunuz ya da deneyimlediğiniz hiçbir ilişkiye benzemez onunla ilişki. Kendinizi sık sık sevgisini sorgularken, içten içe öfkelenip yine de bir şey yapamazken bulursunuz. Böyle ilişkiler ya hızla kaçmak istediğiniz ya da bir türlü kopup gidemediğiniz ilişkilerdir. Eğer sevmek için her an bağlantıda olmak gerekmediğini, yalnız kalmak istemesinin ilişkinize soğukluk getirmeyeceğini, farklı olmanın sevgiyle ilgili olmadığını anlamaya çalışırsanız, başka türlü sevmenin de mümkün olabileceğini görür, güvende hissetmeye başlarsınız. İnsan hep birbirine benzer ilişkiler yaşar, aynı kısır döngülerde boğulur. Oysa bizi iyileştirecek olan başka türlü olanı kabul edebilmektir. Allah bağlanma ve sevme biçimlerimizi alt üst edecek insanlarla karşılaştırsın ve bize de bununla baş edebilme gücü versin, çok amin... :) @ tubakaracan_
şu ağlamak olmasaydı içimizde biriken hüzünleri nasıl atardık.. Nasıl haydi yeniden derdik her defasında. ağlamak gönlün merhemidir..Rabbime hamd olsun
“Hüsnün ile gurûr etme ki; dünyâdır bu.” Şeyh Gâlib