İnsan günahkardır, kusurludur... Mükemmeli arıyorsan önce kendine bir bak .
Kaç Tevbe birikti heybende, kaç kere unuttun ...Kaç kere aynı hatayı bir daha yapmayacağım dedin.. Hayat tekerrürden mi ibaret.Karşımıza çıkanlardan mı ? Ben hangi yaşımın 'ben'iyim.Eskidenki ben kaldı mı? Hala aynı yolda mısın.Aynı yolda olduğunu zannettiğin farklı yollara mı saptın.
Şimdi hangi arayışın hangi bulamayışın içindesin... Hangi duygular esir aldı şimdi.
Unuttukların.Ya hatırladıkların? Peki yaralardan ne haber ... Ama en çok da bu arayışım hep devam edecek mi ? Ne zaman durulacağım...Biliyorum .Sıkı sıkıya tuttuklarımı bıraktığım an..
Hadi öyle olsun :
Kendi kendime , ne düşünüyordum ne yazdım ..Nasıl başladım nasıl bitirdim
Sahi ben buraya nerden geldim : yarın 3 tane sınavım var ders çalışmam lazımm😬