Şair bir kalpten soğumayi ne kadar güzel anlatmış: " Baktım sana kızgın değilim, kırgın değilim, dargın değilim. Kısacası ben artık sana ' hiç bir şey' değilim....
Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile, biraraya getiremeyecek.Sonra da belki birimiz öleceğiz,diğerimiz hiç bilmeyecek..🍂🍂
Nazım Hikmet.