Yazarın şimdiye kadar 7 kitabını okudum(cerrah, çırak, günahkar, ruh kolleksiyoncusu, ikiz bedenlenler, mefisto kulübü ve kemik bahçesi. Bana kalırsa içlerinde, kurgusu en iyi olan kitap Kemik Bahçesi. Gerçi heyecan düzeyi çok yüksek değil ama ilginç sonuyla okunmayı hakediyor.