Özgürce;
bütün doğrularımı, bütün yanlışlarımı, her zerre mi, bir insanla yalnızca bir insanla paylaşmak isterdim. Göğe bakıp hayaller kurmayı ve bu hayalleri yalnızca o insanla paylaşmayı isterdim. Uzaklaştık dostum, bulamayınca, varamayınca, istediğimiz şekilde çıkmayınca öz'ümüzden uzaklaştık. Hayata küstük lan, daha ne olsun. Kafayı kırdık diyorum, yaşarken öldük. Anlıyor musun beni?