djakaudydtdt

djakaudydtdt
@hhhhe
Konuştukların bir yere varmayacaksa, çığlık atmak aptallıktır.
Reklam
Güçsüzlük yalnız olmaktan ziyade yalnız hissetmekte yatardı..
"Kendini yetişkin hisseden tüm çocuklara..."
Ama her dava bir gün biter. Her mahkemeden eninde sonunda bir karar çıkar.
Bir cam bir kez paramparça olduktan sonra kaç parçaya ayrıldığı fark eder miydi?
Reklam