kişilikleri düşünce yapıları farklı olabilir insanların. birbirimizi çok fazla örseliyor gibiyiz.. gratiste oluşan kuyruk kitap satan mağazalarda olur mu gibi bir muhabbete denk geldim ve bunun için dertlenmiş insanlar. haklarını teslim ederiz tabi ama şu da var gratiste giden insanlar kitap almaya gitmiyor diye cahil veya bilinçsiz değillir. herkesin hayatı yaşama şekline saygı duymak kitap okumaktan da önemli olmalı. okuyoruz diye üstün değiliz okumuyorlar diye aşağılık değiller dikkat edelim derim.