insanlar hasta kiralar uçuk canımız yanıyor otoban kenarlarında dolar zirve yapıyor acımızı yaşayalım diyoruz herkes asgari zammından söz ediyor insan acısını bile yaşayamıyor ekonomi zindanında
herşey bizim için kötü şeyler sanatı doğurur. her zaman kötü değil, iyi az olduğu için kıymetli oluyor. bir zaman geldiğinde kötüye de acıkıyor insan. merak etmiyorum artık hepsi geçiyor. iyi de kötü de..