kırgın değilim. hiçkimse sorumlu değil yaşamak istemememden. bu siktiğimin dünyasına gelmeyi ben istemedim ama istemeye istemeye yaşamayı seçen benim. evet yaşamayı seçiyorum ama istemiyorum. hala bir umudum olduğundan değil. hiçbir şey daha iyi olmayacak biliyorum. ben daha mutlu bir insan olmayacağım. hiçbir zaman da olmadım sanırım. dünyevi zevklerin hepsini ve sonrasında bana vaadedilen herşeyi reddediyorum ve tanrı'ya isyan ediyorum eğer bu acıların sorumlusu oysa