otonom piyade

otonom piyade
@hic2
kırgın değilim. hiçkimse sorumlu değil yaşamak istemememden. bu siktiğimin dünyasına gelmeyi ben istemedim ama istemeye istemeye yaşamayı seçen benim. evet yaşamayı seçiyorum ama istemiyorum. hala bir umudum olduğundan değil. hiçbir şey daha iyi olmayacak biliyorum. ben daha mutlu bir insan olmayacağım. hiçbir zaman da olmadım sanırım. dünyevi zevklerin hepsini ve sonrasında bana vaadedilen herşeyi reddediyorum ve tanrı'ya isyan ediyorum eğer bu acıların sorumlusu oysa
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kelebeğin bir günlük ömrü var diye üzülmek yerine kelebek adına seviniyorum harika bir lüks
hayatta değersiz hissedilmekten kötüsü hiç hissedilmemekmiş bunu öğrenmek pahalıya patlar acısı insana yapışır duygularını rafa kaldırtır
tanrıların gözlerimizin önünde ölmedikleri yerde hiçbir çekicilik yoktur
varlığın seyircisi, yokluğun kendisi