FİRE STORM
Antik zamanlarda, dört farklı element grubu vardı. Bu elementler dünyayı oluşturan dört temel maddeden, yola çıkılarak ortaya konulmuştur. Bu elementlerin isimleri sırayla şu şekildedir, "Ateş", "Su", "Hava" ve Topraktır. Bu elementlerden en güçlüsü hiç şüphesiz Ateş elementi 'dir, ateş elementinin en güçlü element olmasının sebebi şudur. Ateş elementinin bir sınırı yoktur yani sınırsız dır, ateşi ancak antisi olan su elementi durdurabilir, ancak eyer su elementi hiç olmasaydı işte o zaman ateş elementini durduracak hiç bir şey kalmayacaktı, çünkü ateş havayı ve toprağı yakıp kül ederdi bu yüzden ateş elementi en özel ve en güçlü elementir. Antik zamanlardan beri dünyada yaşayan Fire klanı (ateşe hükmeden insanların klanı) dünyayı her türlü kötülükten ve felaketten korumaktadır, tıpkı Fire klanı gibi diğer element klanlarıda insanları koruyup, kolluyorlar dı, Ateş,Su, Hava ve Toprak klanlarında doğmuş insanlar, bağlı oldukları element klanın gücüne sahiptirler. Ana karakterimiz Eddie Fire Ball, ateş klanındaki en güçsüz ateş kullanıcısıydı, ateşi kontrol edemiyordu ancak abisi ve kız kardeşi ateşi kontrol edebiliyordu ve gayette güçlüydüler ama ne yazık ki, kardeşleri yani Eddie ateşi kontrol edemiyordu ve de çok güçsüzdü (fiziksel olarak çok zayıf bir deri kemik kalmış halde) Annesi ve Babası Eddie nin bu durumunu bir türl çözemiyorlardı. Eddie klan daki herkes trafından dışlanıyordu, Annesi, Babası ve kardeşleri eddie çok üzülüyordu, ama en çok Eddie üzülüyordu çünkü o da diğer herkes gibi ateşe hükmetmek ve özel olmak istiyordu, ama bunu yapamıyordu ateşi kontrol etmek dursun söndüremiyordu bile çok güçsüzdü ve zayıftı, klan 'daki diğer çocuklar yani kuzenleri sürekli onunla dalga geçiyorlardı, dışlanmalar ve zobalıklarla geçirdi çocukluğunu Eddie, ama o yinede pes etmedi çalıştı her gün çalıştı, sürekli çalıştı ama yinede bir sonuca varamadı ve pes etti, güçsüz zavallı birisi olarak yaşamayı kabul etti, Eddie için hayat çok kötüydü ama ağabeyi için hayat çok iyidi bir kahraman oldu bir süper kahraman oldu ve kendisine "Conqueror of Fire" lakabını verdi, artık o kıtasının en güçlü kahramanıydı herkese ona bayılıyordu, herkes ona hayran olmuştu ama Eddie hiç kimsenin umurunda değil, o yalnızca kahramanın kardeşi olan işe yaramaz kişiydi, bu durum Eddie 'nin tüm hayatını etkilemişti artık hiç kimseyle geçinemiyen sinirli kaba saba bir adama dönüşmüştü. Klan liderleri artık Eddie' ye daha fazla katlanamıyordu, onu bir kara leke olarak veya başarısız bir deney ürünü olarak görüyorlar dı bu yüzden de Eddie 'yi klandan atmaya karar verdiler çünkü o bir utanç kaynağıydı, onun yüzünden artık hiç kimse onlara eskisi gibi saygı duymuyordu bu yüzden Eddie' nin gitmesi gerekiyordu, ama Eddie son bir şans istedi klan liderlerin den son bir fırsat, kendisini kanıtlamak ve aileye ispat etmek için son bir şans istedi onlardan, klan liderleri kabul etti ve Eddie 'nin önüne bir meşale koydular klan liderlerinden en yaşlısı ona bu meşaleyi iki dakika içerisinde söndürmesini yoksa klandan atılacağını söyledi, Eddie tüm gücüyle meşaleyi söndürmeye çalıştı ancak meşaleyi üflemeden yani zihin gücüyle söndüremedi, bu yüzden de kaybetti çünkü o çocukluğundan beri hep çok güçsüzdü ne ateş konusunda ne de başka bir şey de, ailesiyle vedalaştıktan sonra evini yani doğup büyüdüğü yeri terk etti, artık onun için hayat bitmişti çünkü klandan yani ailesinden atılmıştı artık hiç kimsesi yoktu yapa yalnızdı artık bu hayatta. Evden ayrıldıktan iki saat sonra bir mahalleye gelir, mahalle yanıyordu alevler her yeri kapatmıştı, insanlar kaçıyor, yardım çığlıkları atıyor ve yangını söndürmeye çalışıyordu, itfaiye ekipleri elinden gelen her şeyi yapıyorlardı, tazikli suyla yangını kontrol altına almaya çalışıyorlardı ancak sayıca yetersizlerdi, yangın tüm mahalleyi esir almıştı insanlar can havliyle bağırıp çağırıyordu "yardım, yardım edin lütfen yardım edin bize" diye bağırıyorlardı. O an Eddie ne yapacağını şaşırmıştı, Çığlıklar yardım çağırmalar ve o kaos ortamı Eddie 'nin sağlıklı düşünmesine engel oluyordu, tam bu sırada Eddie' nin yan tarafındaki binada küçük bir çocuğun çığlıkları yükseldi, çığlıkları duyan Eddie hiç düşünmeden alevlerin içine daldı çocuğun sesi ikinci kattan gelmişti eddie, hızla yanan merdivenlere tırmandı ve kilitli olan kapıyı kırarak açtı, küçük erkek çocuk alevlerin içinde kalmıştı dumandan dolayı öksürüyordu, Eddie hızla çocuğun yanına gitti ancak alevler yolu kapatıyordu, Eddie dikkatli bir şekilde çocuğa yaklaşır ve onu kucağına alıp tam evden çıkacak, alevler yolu kapatır ve tek çıkış yolu da engellenir pencereler cayır cayır yanıyordu kahramanımız ve yanındaki çocuk alevlerin ortasında kalır ikiside cayır cayır yanacaktı o an Eddie 'nin akılına geçmişi gelir, geçmişi bir film şeridi gibi gözlerinin önden geçiyordu, akrabaları tarafından zorbalandığı sahneler gelir kuzenleri Eddie' yi resmen dövüyorlar dı ancak ne ağa beyi ne de kız kardeşi hiç bir şey yapmıyordu, onu sesiz ve hüzünlü bir şekilde izliyorlar dı, bu sahne de Eddie aslında ne kadar acınası ve ezik birisi olduğunu öğrenmiş oldu ancak Eddie 'de tıpkı diğerleri gibi olmak istiyordu ve tıpkı ağabeyi gibi bir süper kahraman olmak istiyordu. Çocukken hep kahraman olmak isterdi insanları koruyan ve kötülükle sonuna kadar mücadele eden birisi olmak istiyordu, klanındaki diğer herkes gibi ateşi manüple edebilseydi işte o zaman kahraman olma şansı olacaktı ama olmadı çünkü o bunu başarama _ Hayır... Bunu yapacaktı, evet bunu yapabilirdi, o herşeyi yapabilirdi eyer vazgeçmese ve çalışırsa yapabilirdi!! Ateşe hükmedebilirdi bunu yapabilirdi, o an Eddie 'ye bir şey oldu, bir aydınlanma hayır... Yıllarca saklanan gücü sonunda ortaya çıktı, gözleri kırmızıya büründü ve resmen tekrardan doğmuş gibi ayağa kalktı, küçük çocuk şaşkınlıkla onu izliyordu kafasında soru işaretleri var dı, Eddie var gücüyle odaklandı ve elini havaya kaldırdı sonra nefes alıp verdi, avucunu kapatı ve yangın sona erdi alevler resmen yok oldu birden bire yangın sönmüştü, hemde kendiliğinden küçük çocuğun ağzı açık kaldı resmen şok olmuştu. Etrafındaki alev çemberi birden kendiliğinden sönü verdi, çocuk ayağa kalktı ve yanındaki yabancı adama "abi sen bir süper kahraman mısın" diye sordu Eddie 'ye ancak o da aynı şekilde şaşkındı resmen birden ona tanrıdan mı, yoksa başka birinden mi bilmiyor ama resmen alevlere "sön" diyince sönü verdiler hem de hepsi mahalle kurtuldu, hem de Eddie tarafından o artık bir kahramandı hemde süper kahramandı. Çocukluğundan beri hiç ortaya çıkmayan ve hatta olmadığını düşündüğü süper güçlere birden bire sahip oldu, bu durum ailesine ve Klan daki diğer herkese göstermek için evine geri döndü ancak onu hiç kimse ciddiye almadı çünkü Eddie 'nin yalan söylediğini düşünüyorlardı ama Eddie bunun doğru olduğunu ve meşale testini tekrardan yapmak istediği klan liderlerine söyledi ve meşaleyi tekrardan getirdiler ancak bu sefer Eddie meşaleyi söndür hatta tekrardan yaktı sonrada söndürdü ve tekrardan yaktı yine, Klan daki herkes çok mutlu olmuştu özellikle Eddie 'nin annesi, babası ve kardeşleri çok sevinmişlerd ardından da büyük bir parti verildi bu parti Eddie' ye tekrardan hoş geldin partisiydi herkes çok eğleniyordu özellikle de kahramanımız çok mutluydu ailesine tekrardan kavuştuğu için ve de en sonunda klana kabul edildiği için çok mutluyduÜç yıl sonra Eddie 'nin ağabeyi kahramanca bir şekilde hayatını kaybeder bu durum Eddie için çok zor bir durum ona çocukluğundan beri hayrandı onu örnek alıyordu onu en çok seviyordu, ancak o gitmişti ve yerine kardeşi Eddie geçti artık ateşin efendisi o olmuştu, kendisine çok havalı bir kostüm almıştı bu kostüm tamamen alev desenleri ile kapalıydı ve ateşli saldırılara karşı dayanıklı, ateşte yanmayan bir kostümdü, Eddie kendisine çok havalı bir süper kahraman lakabı verdi ismide"FİRE STORM " 'du, bu isim onun alevlerin efendisi ve de dünyanın en güçlü kahramanı olduğunu söylüyordu bir süre boyunca," MUSİC - MAN "ortaya çıkınca ve dünyayı yok etmeye ça
FİRE STORM DEVAMI...
- lışan dev uzaylı robot ordusunu yok ettiğinden dünyanın en güçlü kahramanı olmuştur, bu durum tabikide Fire Strom 'un canını sıktı çünkü o Music - Man' den kat ve kat daha güçlüydü, ve daha yakışıklıydı ancak sırf bir robot saldırısından dolayı bu unvanı hiç hak etmeyen ve aşırı derecede güçlü olan Music - Man 'ne verilir bu durum her ne kadar, adaletsiz olsada Fire Strom kahramanlığa hiç hız kesmeden devam etmiştir ve dünyanın en güçlü ikinci kahramanı olarak tarihe geçmişti...