Selam ben Lorazih yada birkaçınızın bildiği üzere Esila...
Kitabı yazarken uzun uzun paragraflar yahutta ne noktalama işaretlerine nede yazım kurallarına dikkat edeceğim. Sadece o an canım nasıl yazmak isterse öyle yazacağım. Çünkü kitap psikoloji üzerine ve insan psikolojisi biraz fazla karışık.
Bazen ard arda yazıdığım şeylere anlam veremezsiniz. Devrik, alakasız cümleler kurabilirim.
Bu kitabı hikâyeyi hayatı yazma amacım ne prim kasmak nede ilgi toplamak için yazıyorum.
Bu hikayeyi, kendi hayatımı yazmamın tek bir amacı var oda çıkış yolu bulmak.
Hem kendim için... Hemde sizin için.
Kendimizin veya bir başkasının kazdığı ve bizim düştüğümüz çukurdan kalkma zamanımız gelmedi mi?
Kendi benliğini kendi içerisinde kaybedenler, kim olduğunu unutanlar ve kendisine, hayata yetişemeyenler. Hoşgeldiniz...