Öncesini sordular bana, anlattım…
Bir de baktım ki senden başlamışım
Ve sonra çocukluğum geldi aklıma
Yok muydu bir bilen?
Gençlik yıllarımsa, imgelem…
Öyle ya! Senden başlamıştım anlatmaya
Anladım ki…
Öncesi sen, sonrası sen.
Okuduğunuz için teşekkürler.Bir hikayenin daha sonuna geldiniz.