gece olmuş hava iyice kararmıştı artık bir yer bulup kamp yapmaları gerekiyordu çünkü bu karanlıkta yürümek artık zorlasmıştı kimselerin onları farketmemesi için fener ve gaz lambası dahi kullanmıyorlardı.çünkü ne kadar tehlikeli bir iş yaptıklarının farkındaydılar.bu işi yıllardır yapıyorlar ve bu zamana kadar Bir çok arkadaşlarını kaybettiler.ama geçim kaynakları buydu elden başka bir şey gelmezdi yaşadıkları Toprak kuru verimsiz ve Dikenli bir çölden ibaretti.devletinde buralara pek yatırım yaptığı görülmemiştir. bu yüzden köy halkı gelir bulmak zorundaydı ve bu yola başvurmak zorundaydı.köy halkı kamp yapacak yere geldikten sonra herkes uyumaya çalıştı tabi belli aralıklarla nöbetler tutuluyordu herhangi bir saldırı için sabah olup uyandıklarında hemen Yola koyuldular akşam üstü sınırda olmaları gerekiyordu telefonda öyle anlaşmıştılar
yaşamak zordur bu topraklarda Biraz çabalamak yetmez bir ömrü tüketmeye elinden gelenin ötesinde bir bir çaba gerektirir çünkü burada hayat hep engelli Bir maraton koşusu gibidir ve sadece 100 metreylede bitmiyor .evet Hayatın zor olduğunu bilmek gerek; bunu belki çok isteyip de yapamayıncaBelkide neden beni görmüyorsun tanrım diye avazın çıktığı kadar bağırınca ve belkide seni yeneceğim,başaracağım derken aslında içindeki çaresizliği, acizliğini hissedince anlayacaksın.