Hilal

Hilal
@hilallw7
Seviyorsa nasıl bu kadar kolay gitti Sevmiyorsa nasıl bu kadar güzel roll yaptı?
Reklam
" seni tanıdığım ilk gece içimdeki kelebeklerin mutluluğu beni uyutmadı şimdi ise o kelebeklerin mezarlığı"
En büyük hatam değersiz birine değer vermek kendimi yormaktı.
Belki bir gün ikimizde pişman oluruz sen gelmediğinden, ben ise seni beklediğimden