Ay Kırıkları, beğenerek okuduğum bir kitap olmadı. Bir türlü kitabın içine, kendi dünyasına girmeyi başaramadım. Ayrıca kitaptaki yazım yanlışları çok fazlaydı. Son okumadan geçmeden baskıya verilmiş sanırım.
Ne yazık ki çok severek dinlediğim bir kitap olmadı. Kitabın sonu tüm yaşananların bağlandığı yer güzeldi ama onun dışında hoşuma giden bir eser olmadı.
Yazarın dinlediğim ilk kitabı olduğu için başka bir eserini daha dinlemek ya da okumak isterim.