Bitimsizlikle sonsuzluğun el ele yürüdüğü izlenimini yaşadı yeniden:Yalnızca birine baksanız bile,örneğin sınırsız evrene;ötekini,hiç bitmeyen,hiç geçmeyen,hep Şimdi olan Zaman’ın varlığını da seziyorsunuz;yaşamın tüm gizleri hep burada.
İnsan neden kendi kendinden nefret eder?
“Korkaklık belki de.Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu,başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu.