Halil

Halil
@hllklml
They've got control of you, soldier
Reklam
Sene 97, Malatya'dan Ankaraya gidiyorduk arabayla. Radyodan bu müzik çalmaya başladı , camımıza değen kar taneleri eşliğinde. Ankara'ya gidip isveç çalışma izni içi konsolosluğa gidiyorduk. Geri dönemeyeceğimizi hissedercesine.. Nakaratın da dediği gibi arar bulur muydun beni onca senelere , geçen zamana inat.. Şimdi o yolculukta bana eşlik eden ne insanlar kaldı , nede o temiz duygular... Bana tek kalan bu şarkının anılarda bıraktığı izi kaldı. İsveç'ten kucak dolusu selamlar. Ahmet abimize ve ali abimize teşekkürler.
Ne zaman bir çiçek görsem kokusunu hissettiğimi söyle, birde affetsin beni...!
1000Kitap