Egîd Arî

Egîd Arî
@hogir6221
Ben dağlara inanarak başladım hayata.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dağlara benzeyen yüzün.
Kızıl bir gökyüzü gibiydi gülerken gözlerinin rengi.
Ay düşer karanlığa Ülkem bizden çok uzakta Ellerini ellerime bırak Belki yeşerir umudumuz yeniden.
Ben şimdi ağıt mı yakmalıyım şiir mi okumalıyım ah mı etmeliyim yoksa her gece bir masal mı anlatmalıyım kendime her şeyin yolunda olduğu o yol nerede her şey elimizdeyse benim elim nerde. Seyyidhan kömürcü