Eternity and a day(theodoros Angelopoulos)
The seven seal(ingmar bergman)
Seven samurai(akira krusowa)
Close-up(abbas Kiarostami)
Bir zamanlar anadoluda(nuri bilge ceylan)
Ulysses gaze(theodoros Angelopoulos)
There will be blood(paul thomas anderson)
Ahlat ağacı (nuri bilge ceylan)
Rashomon(akira krusowa)
The 400 blows(françois truffaut)
Yüzüne büyük gelen gülümsemesi kısa süreliğıne de olsa geri geldi.Bu gülüş Michael'i bitiriyordu . Holly o gülüşü attıkça Michael'in içi yeşeriyordu sanki.
.Büyülendim. okurken gözlerim fal taşı gibi açıldı bir çok sayfada. Bu kitapta korku filmleri yapan bir kadın ve zengin bir muhasebeci öldürülüyor. Başlarda Holly e sempati duymuş olsamda sonlara doğru çok itici gelmeye başladı. Ve ne çektin be Maura:) kadını bir mutlu göremedik. Martin Stanek in öyküsü gerçekten çok acıklıydı. Katili bu defa doğru tahmin ettim. Ama tabi ki de söylemeyeceğim. Keyifli okumalar.
Bir Sırrım VarTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20181,934 okunma