O günlerde birisi gelipte “o çok değer verip, yere göğe sığdıramadığın kişi ortada bir neden yokken seni sevmekten vazgeçecek hatta hayatımda bir başkası var diyecek ve bunu söylerken merhametsizce yüzüne bakıp hiç gözünü bile kırpmadan seni bir kalemde silecek hayatından” deseydi sadece gülüp geçerdiniz.
Şimdi ise içiniz yanıyor sonra gözleriniz doluyor birden ve yaşlar boşalıyor istemsizce ama o yaşlar yangınınızı söndürmüyor, aksine daha da çok tutuşturuyor.
Ama bilmiyorlar !
Ah var,
Ve gönüllerin feryadını duyan Allah var.
Sabredin...