Hasan ÖNAL

Hasan ÖNAL
@hsnonl
25 Kasim
MH
Universite
Istanbul
Erzurum, 7 Ocak
66 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Ama olsun. Benim şiir açan papatyalarım vardı.  Onlara sarılmak beni yine ben yapardı.  Ya onlar? Boş ver! Bazı insanların doğumu bile kürtajdı!  Sen beni sevmesen de hiçbir zaman onlardan olmadın.  Sen başkaydın.  Senin asla bulamayacaklarını ben çoktan tüketmiş olsam da, ben sendeki masumiyete aşıktım.  Seninle ölmek çok kolaydı da senden sonra yaşamak bana haramdı.  Bunları bile bile atıyorum kendimi yalnızlığın koynuna.  Yalnızlık da neymiş, sensizliğin yanında?  Biliyorum.. 
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben bu bedeli gitmek zorunda kalarak ödüyorum şimdi.  Şimdi sende bitiyorum ya ben; beni kimseye söyleme!  Herkesin gözünde bir mecnun olmak değildi niyetim..  Neden yalnız kalmak, uzaklaşmak istiyorum biliyor musun?  Çünkü insanları iyi tanırım. Yalanı gözünden anlarım.  Yalanlar çok konuşur.  Yalancılar, kelimeleriyle açtıkları yaraları suskunluklarıyla örtüp giderler.  Daha da gidecekler. Çünkü herkes yalanlarıyla gider, ben inandığımla kalırım.  Kim bilir kimleri mutlu etmek adına beni üzdüler. 
Aşk; yanlı bir tutumdu ve hep senden yanaydı.  Biliyordum; içinde "hoşça kal" saklayan bir gelişti seninkisi.  Belki de gelişin en başından bir gidişti.  Çünkü gidenler hep haklı kalıyor ve aşk acıdan yana çıkıyordu.  Yine de denemekten vazgeçmedim.  Seni hep sevdim. Her işte bir hayır vardır dedim.  Ama her hayrın da bir bedeli olduğunu bilemedim. 
Öyle inanmıştım ki mutlu olacağıma.  O kadar emindim ki kalbimin karşılık bulacağına.  Ama… maalesef, kaybedişlerin en acı olanı mutluluğa ramak kala olanıymış..  Kırık bir aynaya bakmak gibiydi seni sevmek.  Kalbim gülse de yüzüm kesikler içinde…  Durmadın gözlerimde.  Oysa razıydım yalana bile, seni bana getirecekse…  Ama sen benim hep kendime söylediğim fakat kendimi hiç inandıramadığım bir yalan olarak kaldın. 
Merhaba Can Yaram, Yalnızım.  Sigara içiyor ve sana bunları yazıyorum.  İlk olmayan ama en son olacak olan mektubum bu.  Gözlerine ilk baktığımda, yar’le bir olmuştum.  Yar’le bir olmak demek, acı çekmekti senin lügatında.  Elbet acı çekecektim.  Buna çoktan hazırdım.  Ama önemli olan değecek birinin olmasıydı.  Umulan ama bulunmayan değil…