Aşık Veysel'e sormuşlar:
"Üstad dünyadan ne anladın?" Demiş ki, "Say ki bir pazar yeri dolaştım.
Üç metre bez aldım, gidiyorum...!
Saygı ve rahmetle...
Muhakkak bir gün seninle ben aynı anda birbirimizi düşüneceğiz,.
Yeter ki,sen ömrünün
herhangi bir saniyesinde de olsa
beni düşün...!!
Nazım Hikmet Ran
~~~