...……..🖊
Herkesin kalbinde taşıdığı bir yarası vardır...
Bu dünyadaki herkes için geçerlidir...
Sadece herkesin açısı ve acittiklari farklıdır...
Kimi #arkadaş acısı çeker, kimi #sevda,kimi #ana,
kimi #baba, kimi #evlat , kimisi de #kardeş...😔😔
Ama muhakkak bir şeylerin yarasını taşırız yüreğimizde