Canısı

Canısı
@htbt
İbrahim Erkal
Nasibimiz Allah'ın himayesinde Kimse kendini rızkımızın sahibi sanmasın.
Reklam
"Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız."
Öyle insanlar var ki ;yükün hafiflesin diye yardım ederken ,minnet yükünü sırtına yüklerler...Taşıyamazsın ...
Ben, beni özledim. Kırılan bebeğimi, Tırnaklarıma sürdüğüm kırmızı boyamı, Naylon terliklerimi, Koşarken düşüp, dizlerimin yarasını özledim. Özledim annemin sesini. Haydi eve, deyişini Pasaklı, eli yüzü kirli, beni özledim. Basmadan eteğimi, dantelden yakamı özledim. Özledim ziyadesiyle. Ben, bende ki küçük çocuğu özledim..
Biliyorsun benim öfkem geçince geriye sevgim kalır hep,ama bu sefer o da kalmadı ben seni içimden uğurladım.
Reklam