Canısı

Canısı
@htbt
İbrahim Erkal
Ağustos'u Eylül uğurlamıştı Sararmış ve solgun bir yüzle Şimdiyse Eylül'ü Ekim uğurluyor Dalından düşen kuru bir yaprak hüznüyle. 🍁🍂
Reklam
'' En çok da .. İçindeki Virajda ... Savrulur _____ İnsan...!! 🐞 _____🌿_
____ “ÂLLÂH’ım çabalıyorum😔 bana yardım et.”🤲 ______________________________ #EsselatuHayrunMinenNevm
İnsan en çok kendini özler. Belki daha neşeli olduğu zamanlarını, Belki hayata karşı daha dirençli olduğu hallerini..
Ve Sonbahar... Sararıp, dökülen sadece yapraklar olsun, Ama biz hep mutlu kalalım. Hoşgeldin Ekim ,🦋🍁🍂 Hüzün değil, huzur yer etsin gönlümüze…
Reklam