Son yağmurlarını da bırakıp şimdi
Gidiyorsun ya.. ! Yine gel EYLÜL 🍂🍁
Yeni başlangıçlarımız olsun seninle
Yeni hüzünlerimiz, yeni Hazan’larımız olsun
Gelir de bulamazsan beni
Savurduğun yapraklar da
Yağmurunla ıslattığın topraklar da ara
Ama sen yine gel EYLÜL...🍁🍂