Hep göz hizasına bakmaktan, bu içimizdeki sıkışıklık ve duvarlara çarpma duygusu..Biraz başımızı kaldırsak ne duvar göreceğiz ne de karanlık..Az yukarıda masmavi sonsuz gök ve yükselebileceğimiz sınırsız bir ufuk var.
Lakin istemeyi yaratan, istememizi istemiş ve “Duanız olmasa Rabbim sizi ne yapsın”(Furkan 25/77) buyurmuştur. Bize düşen istemektir. Adabıyla ve kuvvetle isteriz. Sonuçta taktir edilene de razı olur, şikayet etmeyiz.