Htc34

Hep göz hizasına bakmaktan, bu içimizdeki sıkışıklık ve duvarlara çarpma duygusu..Biraz başımızı kaldırsak ne duvar göreceğiz ne de karanlık..Az yukarıda masmavi sonsuz gök ve yükselebileceğimiz sınırsız bir ufuk var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi biz yapan şey evetlerimiz ve hayırlarımızdır.
Lakin istemeyi yaratan, istememizi istemiş ve “Duanız olmasa Rabbim sizi ne yapsın”(Furkan 25/77) buyurmuştur. Bize düşen istemektir. Adabıyla ve kuvvetle isteriz. Sonuçta taktir edilene de razı olur, şikayet etmeyiz.
“Allah’ım! Senden geri dönüşü olmayan bir iman, tükenmeyen nimetler ve ebedi cennette Rasûlün Muhammed’in dostu olmayı isterim.”
İnsan pekâlâ sadece kitaplarla da yaşayabilir..