En çok sevdiğim filmler:
1.Zerkalo(Ayna)/(1975)
2.Persona/(1966)
3.Tokyo Story(Tokyo Hikayesi)/(1953)
4.The Godfather(Baba)/(1972)
5.2001: A Space Odyssey(2001 Bir Uzay Macerası)/(1968)
6.Grave of the Fireflies(Ateşböceklerinin Mezarı)/(1988)
7.There Will Be Blood(Kan Dökülecek)/(2007)
8.Ali: Fear Eats the Soul(Ali Korku Ruhu Kemirir)/(1973)
9.Fanny and Alexander/(1982)
10.The White Ribbon(Beyaz Bant)/ (2009)