Büyüleyici bir tını.
Gözlerimi kapatabilsem, Ve hayaller ellerimden tutsalar. Yeni bir gökyüzünde yükselir, kanat açar, Ve acılarımızı unuturduk. Keşke hayalimde yolculuk edebilseydik, Geceden saraylar eker ve bina ederdik. İçerisinde sevgi ve umutların büyüyebileceği, Acıları silerdik böylece Dünya ki orada insan suretleri görürsün, Zulm, kötülük ve kahırla asık çehreli. Kaba gücüyle, inşa ettiğimiz her şeyi yerle bir eden. Dünya ki orada isyanın surları yükselmiştir. Düşlerimiz ve hayallerimiz içimizde un ufak edilmiştir. Tüm kalplerde karanlık ve bencillik yayılmıştır. youtu.be/d2SNX3bfYKw
Şarkı sözü
youtu.be/d2SNX3bfYKw Şuraya bir şarkı bıraktım, iyi geceler.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"zulüm, ızdırap ve çileyle gölgelenmiş insanlar gördüğün bir dünya. tüm yürekleri karanlık ve aç gözlülükle dolduran zorbaların yükselen duvarlarını gördüğün bir dünya.." youtu.be/d2SNX3bfYKw
1000Kitap
E M E L, Holm
Gözlerimi kapatabilseydim Rüyalar elimden tutup götürürdü Yükselir, süzülürdüm yeni bir gökyüzünde Kederlerimi unuturdum. Hayalimde seyehat edebilseydim Aşkın ve umutların yeşerdiği, acının dindiği Saraylar ve geceler yaratırdım. Yarattığımızı her şeyi yok eden Acımasız gerçeklerin bıraktığı Zulüm, ızdırap ve çileyle gölgelenmiş İnsanlar gördüğün bir dünya. Bizi, düşlerimizi ezen Tüm yürekleri karanlık ve aç gözlülükle dolduran Zorbaların yükselen duvarlarını gördüğün bir dünya... youtu.be/d2SNX3bfYKw
Müzik
Sağırlara şarkı söylüyoruz Canimus Surdis youtu.be/d2SNX3bfYKw
Müzik