Gözlerimi kapatabilsem,
Ve hayaller ellerimden tutsalar.
Yeni bir gökyüzünde yükselir, kanat açar,
Ve acılarımızı unuturduk.
Keşke hayalimde yolculuk edebilseydik,
Geceden saraylar eker ve bina ederdik.
İçerisinde sevgi ve umutların büyüyebileceği,
Acıları silerdik böylece
Dünya ki orada insan suretleri görürsün,
Zulm, kötülük ve kahırla asık çehreli.
Kaba gücüyle, inşa ettiğimiz her şeyi yerle bir eden.
Dünya ki orada isyanın surları yükselmiştir.
Düşlerimiz ve hayallerimiz içimizde un ufak edilmiştir.
Tüm kalplerde karanlık ve bencillik yayılmıştır.
youtu.be/d2SNX3bfYKw
"zulüm, ızdırap ve çileyle gölgelenmiş insanlar gördüğün bir dünya.
tüm yürekleri karanlık ve aç gözlülükle dolduran zorbaların yükselen duvarlarını gördüğün bir dünya.."
youtu.be/d2SNX3bfYKw
Gözlerimi kapatabilseydim
Rüyalar elimden tutup götürürdü
Yükselir, süzülürdüm yeni bir gökyüzünde
Kederlerimi unuturdum.
Hayalimde seyehat edebilseydim
Aşkın ve umutların yeşerdiği, acının dindiği
Saraylar ve geceler yaratırdım.
Yarattığımızı her şeyi yok eden
Acımasız gerçeklerin bıraktığı
Zulüm, ızdırap ve çileyle gölgelenmiş
İnsanlar gördüğün bir dünya.
Bizi, düşlerimizi ezen
Tüm yürekleri karanlık ve aç gözlülükle dolduran
Zorbaların yükselen duvarlarını gördüğün bir dünya...
youtu.be/d2SNX3bfYKw