Yasir

Eğer o bir şiir olsaydı.. Ondan başka şiir okuyup yazmazdım... (DoğanKaraca)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah, hayvanlardan farklı olarak bizi dik yürür şekilde yarattı. Çoğu insan bu imtiyazı kullanmaz, hayatlarının çoğunda eğilirler, hatta sürünürler. İnsan böyle mi yapmalı? Allah’ın bu büyük nimetlerini, dik yürümeyi reddetmek nankörlük değil mi?
Çok yaşadım ve çok yoruldum. Şimdi sevgilime kavuşmak istiyorum.
Bu adil bir barış olmayabilir; fakat süren bir savaştan daha iyidir.