Yasir

Eğer o bir şiir olsaydı.. Ondan başka şiir okuyup yazmazdım... (DoğanKaraca)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah, hayvanlardan farklı olarak bizi dik yürür şekilde yarattı. Çoğu insan bu imtiyazı kullanmaz, hayatlarının çoğunda eğilirler, hatta sürünürler. İnsan böyle mi yapmalı? Allah’ın bu büyük nimetlerini, dik yürümeyi reddetmek nankörlük değil mi?
Çok yaşadım ve çok yoruldum. Şimdi sevgilime kavuşmak istiyorum.
Bu adil bir barış olmayabilir; fakat süren bir savaştan daha iyidir.