“- yoksulluk ayıp mı?
herkes birbirinden gizlerdi yoksulluğunu, bildirmek istemezdi. yoksulu küçük görürdü herkes, horlardı. hayır, ayıp değildi. yoksulluğu kendiliğinden seçmiyordu kimse. yoksul doğuyordu. nice çalışıp çabalasa da yoksul ölüyordu. kimisi de varlıklı doğuyordu. varlıklı kişi yoksullaştığında, eskiden beri yoksul olandan daha kötü durumlara düşüyordu. karmakarışık bir işti yani. ’’