Bana hayatımızın bir noktasında bizi kimin etkilemesine izin vereceğimiz konusunda karar vermek zorunda olduğumuzu söyledi. Bana zarar veren kişinin de beni etkilemesine izin verebilirdim, Van Gogh'un etkilemesine de. Ben Van Gogh'u seçtim.
Bunda hiç sorun yok. Senin o insanlara ihtiyacın da yok. Kenara çekilerek, sana iyilik yapıyorlar. Çünkü o ahmaklar aradan çıkınca, asil ruhlar ve iyi kalpliler kalıyor geriye.
Tabi ki insanların yargılarından ve ayıplamalarından korkuyorsundur. Bazı insanlar seni yargılayacak ve ayıplayacaktır ama çoğu böyle bir şey yapmayacak. Zihinlerimiz küçük olsa da kalplerimiz büyüktür.