Neden insanlar tarım yapmak hayvanlarla uğraşmak gibi şeylerde huzur buluyorlar. Dünyada yaşanılacak ne varsa, dönüp dolaşıp günün sonunda toprak ve hayvana duyulan özlemin sebebi..
Burda ücretli üye olmanın hiçbir anlamı yok, o yüzden üyeliği sonlandırıyorum. Yazdığım yazılar kimse tarafından görünmüyor, etkileşimi çok zayıf ve edebiyat diye bir ortam insanlar yok bambaşka bir ortam var. Sahte hesaplar ve sahte insanlar. Gerçek olan bir şey yok burda.