Sezer

Sezer
@iamsezer
umut çerçisi kendince bişeyler yazıyor
Bir iyilik yapın ve onu kimseye söylemeyin
Reklam
Biz karanlığın bağrını delen aydınlık bir ışık olmak istemiştik. Karanlığın içine saklanıp ışığımızı kısan kapatan değil sevgili.
Çocukları öldürüyorlar, kadınlara tecavüz edip masum savunmasız sivilleri acımasızca işkenceler ederek öldürüyorlar. Kim olursa olsun, ülkeymiş örgütmüş ne fark eder yanı başımızdaymış, dünyanın öbür ucundaymış ne fark eder. İçin acımıyor vicdanın sızlamıyorsa ne fark eder.
Neyse hayat bakalım bize neler gösterecek illaki bu yol bir yere varacak
Şöyle temizinden bir delirebilsek keşke
Reklam