Sadece ifade etmekte noksanlık çekiyorum. Aslında her şey var mevcut ama sözcüklere dökülünce karşımda ki alıcıya bunu nasıl verebileceğim konusunda bazı problemler var çünkü alıcılar birbirinden farklı frekanslardalar dolayısıyla hepsine verici olmak oldukça zorlaşıyor tek birini seçtiğin zaman ise, o kişiyi genel alıcı istasyonu olarak kabulleniş evresi başlıyor. Bu süreçte diğer alıcıların frekanslarına ulaşamayıp, kendi verici sinyallerini de kaybetmeye başlıyorsun.