Ciğerlerimin içi hava dolu
Yere basan ayaklarım var
birbirini tutan ellerim
bir sevdiğim de vardı benim
Aşıkta oldum
Kayboldum ve beni en dipsiz kuyuda buldu
Çıkmaz sokaklardan, uçsuz bucaksız labirentlerden çıkardı beni
En sıcak hırkayı ördü bana, en kara kışta.
Dostlarımda oldu,
Neden sorusunu sormayan, nedenini bilen
Neden sustuğumu, neden güldüğümü
Ve neden öyle uzun uzun
Geceleri aya baktığımı…
Kulaklarıma değen melodiler oldu,
Kalbimi okşayan
Göğsümü kabartan sesler oldu
Gözlerimi dolduran.