ayşe

ayşe
@ibosum04
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak AHMET KAYA
Çok sinirliyim öfkemi birilerinden cikarmak istiyorum neden dır demeyin çünkü Bn de bilmiyorum sadece çok sinirliyim burda aradığım arkadaşımı bulamıyorum sürekli ortalıktan kayboluyor nedense (şenol)
Reklam
Gunes elmayi tatlandirirken biberi acilastirir. Suc güneşte değil karakterdedir...
Söz
Madem bir şey yazılmış, kader diye biz de altını çizeriz yaşadık diye... ( DILEMIN )
"Hassas insanlar, kimseyi rahatsız etmemek için hayati parmak ucunda yaşar. Ses yapmadan hayata devam eder,çünkü bütün 'gürültü' içeridedir ...
Söz
Geceleri yıldızlara bak dokunmaya çalış dokunmadım diye üzülme seyretmekle yetin tıpkı benim seni özlemekle yetindigiyim gibi
1K
Reklam