Aşk bir tutku.Nedensiz bir tutku.Çoğu zaman da kötü bir tutku.Birinin tümüyle sana ait olmasını istiyorsun ya da senin birine ait olmanı.Bu sadistçe bir duygu ya da mazoşistçe...Üstelik bunu delice, sabırsızca istiyorsun, hem de geçici olduğunu bile bile...
Mutlu olmak senin de hakkın. Hem insan kendi yaşamindan zevk almazsa, oteki insanlari da mutlu edemez... Ne kadar anlamli, ne kadar önemli işler yaparsa yapsin, önce insanin kendisinin mutlu olması lazım.
Bazı insanlar karanlık bir kuyu gibidir, yanında yıllar geçirseniz bile tanıyamazsınız, bazı insanlar ise açık kitap gibidir, daha ilk gördüğünüz anda anlarsınız. Onlar kendilerini gizlemeye gerek duymazlar.